Saturday, January 1, 2011

COMP OF THIS MOUNTH

Update : Last Day For join
UPDATE : THE COMP IS OPEN NOW

hello :D
here is the THE COMP OF DECEMBER
i know it's a little crazy idea but i think will work
you should go to your BEAUTY PARLOR and change your make up and every thing ( EXAPTE EYES AND LIPS ) and make it ugly as you can ;D
like mine here :

the ugliest win the comp 50 STARDOLLARS
the comp will finish the 2010-12-30

so what do you wait ? join now
xx selena.g.65
PS : IF YOU WANNA HELP contact me in my GB

39 comments:

  1. This is kind of disturbing, the prize is great though... but I will pass :)

    ReplyDelete
  2. I'll do it come one guys, be random for just one comp

    Link: http://i56.tinypic.com/n6ssbm.png

    Ladygagafan1lil :)

    ReplyDelete
  3. Haha.
    Username: Kanga101
    Link: http://oi53.tinypic.com/28tg7qa.jpg

    ReplyDelete
  4. http://tinypic.com/r/34t4z0g/7
    Username: ColtonAttack
    This is my first entry, so don't judge too bad ;D

    ReplyDelete
  5. omg .. mine is wth !! haha

    cutiechar26:
    http://i54.tinypic.com/akais1.jpg

    ReplyDelete
  6. I'mm In !

    http://i55.tinypic.com/akz6ft.jpg

    Name : supperstarvanni

    ReplyDelete
  7. LOL okay i will try, my sd user: 10natasha10
    http://i55.tinypic.com/2dso0np.jpg

    ReplyDelete
  8. http://i56.tinypic.com/30bk1v4.jpg

    ReplyDelete
  9. My Ugly Sudy is still a stylish lady xD

    ReplyDelete
  10. god.. this is kinda disturbing... sorry

    ReplyDelete
  11. Lol :) Did The Best I Could Wi My Accesories :)

    http://i53.tinypic.com/2wq9vdk.jpg

    My Names xxImmiixx :) Thanks So Much :)

    ReplyDelete
  12. I`m not sure of join in this contest :S It`s so weird

    ReplyDelete
  13. Here is my entry
    http://i52.tinypic.com/2nkbxk.jpg
    SDUSER: RoseGarden-

    :)

    ReplyDelete
  14. Here is my entry...http://i51.tinypic.com/122e1ch.png
    the idea for comp is soo cool
    my nick on stardoll is star1307

    ReplyDelete
  15. you see, THIS is what happens to people who take lots of drugs.
    aren't they just beautiful?

    especially mine, she looks like a barbie doll :)
    http://i54.tinypic.com/ilev6f.png

    LOL this idea is EPIC! :D awesoome as!

    ReplyDelete
  16. http://i52.tinypic.com/29dg3uv.png

    ReplyDelete
  17. This sounds like an awesome competition but I'm not gonna participate this time, I'll just watcj everyone else XD

    ReplyDelete
  18. Stardoll Username - Meghna100
    Tinypic - http://i55.tinypic.com/2qsqici.jpg

    ReplyDelete
  19. Cool comp :P

    http://tinypic.com/view.php?pic=2lozcw&s=7

    nickname: Laura975

    ReplyDelete
  20. okay so yep i tried to make my doll as ugly as i could and heres the link
    link=http://i53.tinypic.com/2rmlc1u.png
    my username is darliyanamaria
    hope its ugly enough to make me win this comp ;)

    ReplyDelete
  21. I made one and you can't imagine how ugly it is! Just go to this link : http://i56.tinypic.com/5wmeip.png

    ReplyDelete
  22. Go to this link if it doesn't appear : http://tinypic.com/view.php?pic=5wmeip&s=7

    ReplyDelete
  23. my ugly doll : http://i53.tinypic.com/ixegiu.jpg
    here is my username : ...c.o.o.l...

    ReplyDelete
  24. i51.tinypic.com/6p3k35.jpg
    My username is maura456745.

    ReplyDelete
  25. Great idea for a comp heres my entry :
    http://i51.tinypic.com/23h2lae.jpg

    ReplyDelete
  26. username : Shantysa

    Created by : Shantysa

    Link : http://i52.tinypic.com/2vm82v7.jpg

    ReplyDelete
  27. username: Belena321
    link: http://i56.tinypic.com/11loq60.jpg

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. Here's my makeup:
    http://oi56.tinypic.com/5v572v.jpg
    Username: Missritadiva
    Makeup by: Missritadiva

    I hope that u like!

    ReplyDelete
  30. Here's my enrty ♥ I LOVE it!!
    1. http://tinypic.com/r/10f6ft0/7
    2. http://i55.tinypic.com/10f6ft0.png

    xoxo Roxxas

    ReplyDelete
  31. Avrii94 :http://i55.tinypic.com/2lkb5ae.jpg


    Hope you like it! ^^

    ReplyDelete
  32. hahah ! this is mine!
    http://i52.tinypic.com/25h2trk.jpg

    ReplyDelete
  33. hahaha

    http://i52.tinypic.com/241kxfo.png

    ReplyDelete
  34. Like the idea x'D so here is mine! good luck to all to be ugly lol!!

    Stardoll name: hanae785

    Entry: http://i55.tinypic.com/2cna6wh.jpg

    ReplyDelete
  35. http://i52.tinypic.com/w9h7hv.jpg
    i am romela1998

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. supa_star4real
    http://i52.tinypic.com/zlrr40.jpg
    Hope its fugly xp

    ReplyDelete